pondělí 22. května 2017

Polštáře a prostírání v růžovém opojení

Částečně díky dárkům od mých kamarádek vznikla tato něžná sada pro moji maminku, která růžovou miluje. Sama má v jídelně starorůžové závěsy a ubrus, teď dostane ještě divočejší barevnou kombinaci, ale snad to zvládne:-)
 Výšivku vytvořila na svém vyšíváku Evka z Báječného šití. Designovou látku mi poslala druhá Evka.

 Na zadní stranu jsem využila růžovou látku z bylinkové kolekce.

 K polštářům jsem ušila prostírání o velikosti 30 x 40cm. Vyztuženo ronolinem 60g.

 Tento týden jsem předávala tašku, která by měla sloužit novopečeným rodičům na kočárek pro miminko. Když jsem viděla madla, říkala jsem si, že budu muset na tašku pro jistotu vytvořit úchyty, aby držela, jak má. Inspirovala jsem se v obchůdku u Sufíka.
 Délka ustřiženého popruhu činila 30cm, šířka 3cm.


 A ještě pohled na naši rozkvetlou zahradu. Tady nám řádí kaly.
 Skalka:


Jeden z posledních kvetoucích tulipánů na zahradě.

Přeji pohodový pracovní týden:-)
H.

4 komentáře:

  1. Já myslím, že maminka si nebude moci stěžovat :-). Krásné tvoření a zahrádka jakbysmet! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)
      A taky doufám, že si mamka stěžovat nebude, jinak jí už nic neušiju:-))))

      Vymazat
  2. Hani, polštářky jsou moc pěkné. Já si před časem také pořídila vyšívák a naprosto jsem se do něj zamilovala :-) A máš nádhernou zahrádku.

    OdpovědětVymazat
  3. No pááni, tys švadlenka nejpilnější :-) A ještě pilná zahradnice :-)

    OdpovědětVymazat