sobota 6. května 2017

Šicí sraz ve Skotnici

Dnes jsme se s několika děvčaty sešly v restauraci U Studánky ve Skotnici. Měly jsme zde k dispozici místní prostory, které jsme směly využít k našemu srazu zaměřenému na šití s pomocí PW šablon. Některé dámy tvořily taštičky, jiné trénovaly vzory, já vypracovávala top něčeho, co bych zatím neprozrazovala, neboť ještě nemám výrobek dokončen (a v průběhu tvorby se může ledacos stát:-).

Danka, Alča
Jindřiška, Evka
Hanka, Hanka, Bohunka
Některé z nás se účastnily obálkového swapu, o kterém jsem na svých stránkách již psala. Jednotlivé bločky jsme si vyměnily a  každou z nás čeká další tvoření doma:-)))


 A nyní jednotlivé hromádky:
Hanka S.
Lilka
Eva P.
Jana K.
Bločky ode mě už jste patrně viděli(y)
Šárka J.
Bohunka P.
Jedna hromádka bločků byla doručena během dneška, ale o něco později, než vznikly tyto fotky, což mělo za následek to, že jsem je zapomněla vyfotit. Čímž se Evě Gizele omlouvám. Nicméně až budu mít svůj příděl zpracován, uvidíte i ten její bloček:-)

Za všechny zúčastněné děkujeme paní starostce, která nám umožnila využití místního sálu restaurace a zároveň se už nyní těšíme na další sraz, který by se měl uskutečnit v létě.
H.

6 komentářů:

  1. Krááásně napsáno. Moc jsem si to užila, i když jsem nešila. Díky za organizaci.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj kolegyně patchworkářky, moc se mi na srazu líbilo, doufám že to zopakujeme Bohuška

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, krásně jsi sraz nafotila. Jste šikulky šikovné :-)

    OdpovědětVymazat