sobota 7. října 2017

Nákupní taška Renatka

Potřebovala jsem upotřebit i větší vzory látek. A protože moje "šicí" kamarádky již tento projekt vyzkoušely a chválily si jej, nesměla jsem zůstat pozadu:-) Ve výsledku vzniklo těchto pět nákupek. Některé látky jsem nakoupila letos u Evky v Báječném šití (všechny vnitřní kytičkované a z vnějších materiálů velké barevné kytkované vzory). Ostatní už mám nějakou dobu naskladněny (americký motiv, kytky na žlutém a režném podkladu, z vnitřních látek pouze žlutou).
Návod: Marina Quilt prosinec 2016-leden 2017
Tentokrát se mi u focení sešli dva pomocníci-sousedovic kocour a můj manžel. A protože muž konstatoval, že je na fotkách potřeba mít i něco zajímavého, hodil kocoura na strom:-) Poté sice slezl (kocour, ne manžel), ale už se ode mě nehnul (opět kocour, ne manžel).











 

  
Tato je zcela stejná z obou stran, proto jen jedna fotka:-)

Poslední fotka. Jak jsem si všimla, taška je zcela nešikovně vycpána (stejně jako i jiné), ale kvůli kocourovi jsem ji musela zveřejnit:-)))
Krásný víkend všem.
H.

7 komentářů:

  1. Tak ty jsou luxusní, s takovou taškou by mě možná bavilo i chodit nakupovat :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nerada nakupuji, tak jsem raději před pár lety ušila nákupku manželovi:-) A chodí nakupovat hlavně on:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, máš pěkné tašky a šikovné pomocníky při focení. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné tašky a těch pomocníků. ;-) Také jsem ji konečně vyzkoušela. Hani, prosím, jak dlouhá ucha šiješ? Přijde mi, že je máš delší než já (ušito podle návodu a zdají se mi krátká.)A gumu dáváš také kratší? Děkuji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na uchách jsem přidávala 10cm, aby se daly pohodlně nosit přes rameno. A gumu jsem zkracovala. Jak u které tašky, jak se mi líbilo nařasení, ale 10-15 cm to bylo:-)

      Vymazat