neděle 15. října 2017

Pánská nákupní taška

Pro kterého ze dvou pánů, kteří u nás v rodině opravdu rádi nakupují, asi bude? Těžko říct. Buď připadne manželovi, nebo jeho taťkovi. Ti dva totiž nakupování opravdu milují (na rozdíl ode mě či tchyně).
Ucha jsem použila ze starší tašky, kterou můj muž velmi rád vozil v autě. Ale nastal její čas a v rámci recyklace bylo možné využít pouze "úchyty". Šila jsem z obdélníků o velikosti 45 cm (šířka) x 50 cm (výška). V dolní části jsem odšívala růžky 5 cm x 5 cm, aby ve výsledku byla nákupka prostornější. Dovnitř jsem umístila i dvoukapsu (v horním lemu nařasena díky gumě).
Rychlé focení proběhlo na balkoně. Ještě stále mi zde rostou bylinky:-)
 
 

A teď jen rozhodnout, který z těch dvou chlapů ji nakonec dostane:-)
H.

5 komentářů:

  1. Hani, taška je moc pěkná a šikovná. Ušij ještě sestřičku a podaruj oba chlapíky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Této látky mám už jen kousek, na tašku by to nevyšlo. Ani taková ucha, leda by nebyly úplně stejné, tedy jako dvojčata:-)))
      Možná ušiju podobnou, ale sehnat pěknou látku vhodnou pro pány je někdy za trest.

      Vymazat
  2. Super pánská nákupka. A fakt rádi nakupují? :-)

    OdpovědětVymazat