sobota 24. února 2018

Pastelkovníky a kapesníčkovníky v jarním ladění

Tento týden jsem si užívala šití plnými doušky. Dokončovala jsem nějaké zakázky, BOMy, věci, které jsem odkládala a chtěla jsem s nimi trošku pohnout:-) Ale o tom zase jindy. A v neposlední řadě jsem se účastnila šicího srazu.
Dnes vám ukážu dva pastelkovníky. Jeden z nich vznikl na přání, druhý do počtu. No, když už pracuji s nějakým postupem, zpravidla se mi výrobek nechce šít jen jeden. Návod jsem našla u Tafany.
 Látku na sluníčkový s ptáčky si vybrala tchyňka. Má jej pro svoji kamarádku, respektive pro její vnučku:-)







 Druhý jsem tvořila z látek od Evky:





Doufám, že i vy jste si týden užili:-)))
H.

3 komentáře:

  1. Hani, to jsou povedené pastelkovníčky. Ukládám si odkaz, až bude Alice větší, tak ji také ušiju. Starším vnoučatům jsem je také šila, ale jen jednoduché- zavazovat na tkaničku. Se zipem je máš moc prima. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kapesníčkovníky znám, ale pastelkovníky vidím poprvé! Skvělý! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to sa bude niekomu maľovať jedna radosť:) Krásne!!! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat