sobota 24. února 2018

Šicí sraz ve Skotnici

Konečně jsme se po delší době opět s holkami sešly ve Skotnici na dalším šicím srazu. Tentokrát jsem moc fotografií nepořídila, hodně jich bylo rozmazaných, tudíž nepoužitelných. Ale zkusím to napravit zase někdy příště:-)))
 Lenka studuje návod na peněženku-má ji téměř hotovou, doma bude už jen lemovat. Stihla ještě část pastelkovníku, ale ten už jsem nevyfotila:-)))
 Danka ukazuje taštičku, kterých dnes s Alenkou našily hromady. Podle mých fotek sice nejde moc poznat, jak vypadají, co je na nich tak speciálního, ale domluvily jsme se, že nás je příště krok za krokem naučí. Už se na ně moc těším, mám vybranou velikost akorát na penál:-)))
 Taštička má celkem tři komory.
 Alence šla práce pěkně od ruky:-)
 Já jsem dnes stihla ušít (i díky závěrečné dopomoci Jindříšky a její zelené látce) dvě podkafíčka, které budou věnovány na úřad. Paní starostka nám umožnila již poněkolikáté užívat obecní prostory a toto je takové malé poděkování. Tedy nejen mé, holky našily taky spoustu krásných věcí, jež poputují tamtéž.
Dnes jsem šila na mamčině starém šicím stroji značky Veritas. Vše mi trvalo podstatně déle, ale mým cílem bylo se s touto mašinkou seznámit, abych na ní časem mohla dokončovat projekty náročnější na prošití (např. kompletace kabelek, kde již můj stroj občas se všemi vrstvami celkem zápasí). Kolem vidíte materiály a polotovary na budoucí organizéry, které jsem zde začala, ale došít nestihla:-)))
Krásný zbytek víkendu.
H.

2 komentáře:

  1. Hani, to bylo prima šicí setkání. Vzniklo určitě hodně pěkných výrobků. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvuje tasky vse so nadherna ses fakt dobra
    Takove prace je nic pro mnj nemam talent
    posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat