sobota 8. prosince 2018

Kabelka Emily, BOM a drobnosti do kabelky

"Maruško, mohla bys mi, prosím, namalovat něco na tašku pro mamku?"
"A co by to mělo být?"
"Sama nevím, asi nějaké ornamenty, kytky, ať je tam červená a oranžová barva."
"Ale jo."

Asi tak nějak vypadal na jaře můj rozhovor s dcerou kolegyně. Je to holka šikovná, v září nastoupila na uměleckou školu, i proto jsem jí tento nelehký úkol svěřila. Ono taky kreslit pro někoho, koho neznáte, něco, co nevíte, jak by mělo vypadat, není určitě jednoduché:-)
Nicméně naše spolupráce se, dle mého názoru, povedla:-))) Hlavně jsem měla strach, abych její dílo nakonec nepokazila.-)
Střih: Kabelka Emily podle Bellet design
Látky: podkladová žlutá z Báječného šití, červená kytičková z Bellusu
Koženka: z Kampetu

Další dárek z Ježíškovy dílny je tedy hotov, výsledek posuďte sami:-)

Na jedné straně tašky se nachází můj podpis, na druhé zase Maruščin
 










Zároveň jsem minulou neděli došila poslední zadaný bloček do projektu  Swiss Beauty BOM. Někdy dříve jsem posešívala zbytečky látek a dotvořila pro švagrovou taštičku a kapesníčkovník do kabelky.
A nyní mě tedy čeká kompletace BOM deky, bude to dárek. A protože oslavy nás čekají už v lednu, budu muset pohnout kostrou, abych vše stihla:-)
H.

6 komentářů:

  1. Krásná taška, určitě udělá rdost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona je mamka náročná zákaznice:-) Jen tak se jí nevyhoví. Loňská kabelka pro ni skončila ve skříni, prý je spíš na starší ženské, ne pro ni. No co na to říct. Snad tuhle tedy občas provětrá.-))))

      Vymazat
  2. Taška nemá chybu, ta malba jí dala úžasný šmrnc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna a jedinečná! Originál! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat