pátek 8. února 2019

Já jsem Groot!

Zdá se mi až neuvěřitelné, že jsem minulý čtvrtek začala tvořit trička a už mám za sebou sedm ušitých kusů! Jsem zvědavá, jestli mi to tak půjde i nadále:-)))
Velikosti: pánské XL, dětské 158 a 152.
Na FB jsem čirou náhodou narazila na skvělé panely s Grootem, jedním z hrdinů Strážců galaxie a sestavy Avangers. Tento marvelovský vesmír nás doma zcela pohltil, poslední díl Avangers obzvlášť. A když jsem ve skupince Látkové panely nejen na pexeso viděla baby Groota, musela jsem jej našim chlapům koupit. V dubnu bude mít totiž premiéru poslední díl této ságy a můj manžel a synovci musí jít do kina stylově oblečení:-)))
Doplňkové úplety jsem taky zakoupila na FB, ve skupince Šňůry a špagáty pro pletení a háčkování.
Pánský střih je volně ke stažení u Shape, dětské jsem zakoupila na prosikulky.cz.






A ještě pár fotek z našeho okolí:-) Opět z mobilu, fotografem můj manžel:-)






U nás už máme oblevu, ale snad opět ještě něco nasněží:-)
H.

7 komentářů:

  1. Trička jsou krásná .. to budou v kině všichni závidět ;-)
    Máte to tam u Vás krásně zasněžené.. tak jako my v Jablonci nad Nisou ;-). Letošní zima je krásná i děti si ji užijí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že synovec mi zakázal další panely nakupovat, aby je neměl i někdo jiný, že je to jen naše soukromá věc._)

      Vymazat
  2. Strážce galaxie úplně milujeme! :) Baby Groota mi dali kluci k Vánocům, takovou malou klíčenku, nosím ji v práci na krku s klíči :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, to je paráda. A ty krásné zimní obrázky. Super !!!!
    Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  4. A hneď ďalšie, no paráda, ide ti to od ruky !!! ♥

    OdpovědětVymazat