neděle 3. února 2019

Má druhá trička

Tentokrát pro manžela na zahradu.

Střih volně stažitelný - pánská trika u Shape.

Manžel si vždy stěžoval na levná trika z tržnice, že se roztahují do šířky natolik, až mu končí ne pod zády, ale u pupku. A když už mi dovolil nakoupit hromadu úpletů, podmínkou bylo pořídit jistý obrázkový panel (ten zapracuji jindy) a materiál na jeho pracovní trička. Myslela jsem si, že jsem vzala materiálu na tři kusy, ale nakonec už druhé triko jsem musela v předním díle nastavit, na třetí tedy již nedošlo. Ale nevadí. Aspoň nejprve dva kusy vyzkouší, párkrát vyperu a já zjistím, jestli ta má snaha stála zato:-)
Triko vpravo je větší, přední díl má uprostřed viditelný šev, kdy jsem musela materiál nastavit:-)

A pokud se bude dařit i nadále, budou trička ještě přibývat, mám nakoupené krásné obrázkové panely:-)

A aby byl tento článek zajímavější, přidávám pár fotografií z posledních dnů, v hlavní roli Rusty:-)
 Foceno mým manželem a jeho mobilem, ale i tak se mi líbí, jaké barvy se zde vylíhly:-)


Škoda, že taková nadílka nepřišla na Vánoce. Ale aspoň si sněhu užíváme teď, dokud je:-)
H.

5 komentářů:

  1. Ahojky, trička jsou super.. taky je manželovi šiju. Je dost vysoký a ne vždy je u kupovaných délka ok ;-). Už se těším na to s panelem ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji. A jsem ráda, že jsi o sobě dala zase vědět:-))))

      Vymazat
  2. To s těmi tričky z tržnice zná asi každý, manželovo tričko mělo tehdy po vyprání skoro metr šířku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi není rád, když kolem něj plandá jako sukně:-)

      Vymazat
  3. Fiha, tie tričká su super, to by som raz chcela dokázať! Krásne dni želám, Marta

    OdpovědětVymazat