sobota 20. dubna 2019

Velikonoční šicí sraz ve Skotnici

Ačkoli dnes bylo krásně, někteří třeba slavili Bílou sobotu, jiní vyrazili v tom nádherném počasí na výlet, ať už tedy pěšky, autem, či na kole, my jsme se s několika děvčaty rozhodly se sejít a něco pěkného stvořit. Nakonec se nás sešlo méně, než bylo zamýšleno, ale i tak se to někdy seběhne.
A většina z nás se rozhodla šít kabelko-batůžek Alex podle Ajčina návodu (vše realizováno s Ajčiným svolením).
Protože jsem ženská ukecaná a hodně jsem se kochala prací ostatních holek, nebo i látkami, které přivezla Evča z Báječného šití, moc jsem toho nestihla (ano, stydím se, ale skluz určitě zkusím co nejdříve dohnat). Děvčata byla o poznání lepší, ale do finálního produktu to nedotáhla žádná. Nicméně mám od nich přislíbeno, že až tašky došijí, určitě nafotí a fotky mi pošlou:-))) Nebojte, podělím se o ně s vámi:-)
Přidávám tedy pár fotek z našeho pracovního procesu:-)

Začneme (a brzy taky skončíme) u mě:-)
Vše foceno mobilem. Vůbec nepobral správnou barvu koženky, natož látky. Až budu mít došito, vezmu ven:-)

Pár fotek z našich příprav. Přemýšlíme, vymýšlíme, kreslíme, stříháme, pak i šijeme:-)
 





A kam se holky v pracovním procesu dostaly?
Tady práce Hanky Ř.: 
 
 Danky H.:



Bohunky P.: 
   
    
Evka si dokončovala deku, kterou tvořila, když vymýšlela návod pro Eviklub. Nestihla ji pak ale prošít (o to se nakonec postarala Kamila Nádvorníková) a dolemovat. Takže nyní už má definitivně dokončeno:-) Zde můžete vidět, že Evka použila bílý lem ozdobený barevnými špendlíky. Trošku jsme ji přemlouvaly, aby je tam nechala natrvalo, ale neuspěly jsme, prý by pak nebyla řádně muchlací:-)
Užijte si krásné svátky jara:-)
H.

8 komentářů:

  1. To bylo senzační šicí setkání. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Smekám, jaký tam máte pořádek, já když tvořím, tak je všude všeho plno :D.
    Přeji krásné svátky velikonoční! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připadá ti? No a já myslela, že zachycuji ten pravý pracovní proces i s nepořádkem:-)

      Vymazat
  3. ... parádní reportáž, krásně jste si užily dny volna. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Z tých fotiek sála pracovné zanietenie!!! Zjavne volo super, výrobky nádherné !!!

    OdpovědětVymazat