středa 8. května 2019

Kabelko-batoh Alex

Vše začalo na nedávném šicím srazu. Rozešila jsem kabelko-batoh, pak se práce na chvíli zastavila, po večerech jsem pokračovala. A když už mohlo být hotovo, scházely mi zlaté karabiny na připevnění popruhu a čekala jsem na jejich dodání. Včera jsem přijela po několika dnech domů a už tu na mě čekaly. Dnes tedy definitivně došito, nafoceno, naimpregnováno a večer naházím své věci do této nové tašky:-))))


Návod: od Ajky k zakoupení zde: https://www.fler.cz/zbozi/alex-kabelko-batuzek-9911295
Materiál: zlatotisk Údolí králů od Roberta Kaufmanna, doplněn fialovou koženkou z Kampetu a fialovou Toscanou z Báječného šití, vnitřní látka koupena před lety v Kössu.


 Zde již přepnuto na kabelku.
 









Moc se mi líbí i řešení vnitřních kapes, podle postupu vznikly nenápadné 4 kapsičky.

Tímto děkuji Ajce za návod, šilo se podle něj moc dobře. S výsledkem jsem spokojená. I manžel pochválil, tak snad dobrý:-)))
Přeji krásný sváteční den.
H.

7 komentářů:

  1. Hani, krásná práce. Výrobek se Ti opravdu moc povedl.M.

    OdpovědětVymazat
  2. ... nádhera, krásný kabelkobatoh, moc pěkné barevné ladění- super. Čím, prosím, impregnuješ?
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to párkrát viděla na zádech slečen, vím, že je to moderní, ale mě se to líbí víc jako kabelka :).

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, ten je krásný.. taky nějaký plánuju.. s kočárkem je to nejlepší kabelka, jaká muže být 😉☺️

    OdpovědětVymazat