sobota 25. května 2019

Obaly na kapesníky v krabičce podruhé

Jednu várku těchto obalů již mám za sebou, ale ještě jsem se pustila do další. Část použiju jako dárky, část předám do charitativního koutku na výstavě ve Fulneku. Zatím jsem o něm jen slyšela, snad jej i najdu:-))) Mohou se tam dát jakékoli výrobky, výtěžek z prodeje půjde na pomoc určitému dítěti (tedy pokud si správně pamatuji instrukce:-).
Návod podle Renaty Pekařové jsem si lehce upravila, lemování podle návodu mi nevyhovovalo, takže vnější látku jsem ze všech stran zvětšila o 3 cm, které jsem pak jen zahnula dovnitř a prošila. Nemusela jsem už řezat další pruh látky na začištění a přišívat jej.

Tyto dva jsou celé z darovaných látek:-)





Přeji krásný víkend.
H.

4 komentáře:

  1. tu modrou s měsíčkem mám doma taky, dávala jsem ji jako podšívku do nákepek, jsou potom oboustranní, jinak obaly vynikající typ na dárky...pěkný den Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Takový obal jsem ještě neviděla, ale líbí se mi, vypadají roztomile, jako takové polštářky :). Já mám doma ve všech místnostech obaly dřevěné, na které jsem použila techniku decoupage.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je taky pěkný nápad, líbí se mi. A u toho mého je zas výhodou to, že jej po čase můžu hodit do pračky. Ale decoupage se dá také umýt, takže oboje má to své:-)

      Vymazat
  3. Moc pěkná práce. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat