neděle 30. června 2019

Falešná balonová sukně a trika s dlouhým rukávem

Teplákovinu i náplet s hvězdičkami jsem koupila kvůli neteřím. A protože teplákoviny bylo dost (nápletu naopak málo), ušila jsem jednu i pro švagrovou, aby holky ladily:-) A ještě mi kousek zbyl
Šito podle rad Evy K. z Eviklubu.


Ze zbytku látky jsem ještě vytvořila trika s dlouhým rukávem. Střih od Mamas. Musela jsem je již doplnit jinou teplákovinou s jeans efektem. Z holčičkové látky zbylo asi už jen na kapesníčkovník:-)))


Komplet

Přeji krásné prázdniny a dovolené:-)
H.

4 komentáře:

  1. Sukýnky jsou krásný, to bude paráda, až si je obléknou všechny tři! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že je taky všechny tři takto uvidím, popřípadě mi pošlou fotku:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. To budou parádnice, až si vyjdou na procházku. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný .. a i ta látka je nádherná .. když si je obléknou všechny tři, každý se za nimi otočí ;-)

    OdpovědětVymazat