neděle 23. června 2019

Nejen šití pro dobrou věc

V posledních dvou týdnech, možná i třech, těžko říct, jsem se věnovala šití pro SONS akci a završila jsem to i nějakým oblečením. Moc kreativní jsem nebyla, asi se mi v tom horku zavařil mozek:-)
Ne vše je určeno pro tuto charitativní akci, některé kousky mám pro někoho jiného, ale to nechci prozrazovat, aby to přece jen zůstalo pro obdarované překvapením.

Návod na klíčenky byste nalezli v Notýsku.


Při focení mi asistoval synovec a tento houser. Jeho milá právě sedí na vejcích, tak chudák musí bloudit po zahradě sám:-)

Na skalce vykvětla mini růže, tak ji synovec pro vás vyfotil.


Jedno triko pro mě a mikina pro synovce, který bude mít zítra svátek. Přál si mikinu s kapucí, látku s jeleny si vybral sám. Návod: dámské triko Jackie z prosikulky.cz, mikina s překříženým límcem a kapucí od Fazonetky.

Přeji příjemný nový pracovní týden.
H.

3 komentáře:

  1. Ty klíčenky jsou super a houser jakbysmet :D. I mně se občas vaří v tom vedru mozek a prý má být hůř :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, to je pořádná dávka šitíčka. M.

    OdpovědětVymazat
  3. To teda:-) Jsem se pěkně zapotila:-)

    OdpovědětVymazat