čtvrtek 25. července 2019

Rozkvetlá Lola

Návod pochází z aktuálního červencového kurzu v Eviklubu.

Díly na tašku jsem připravovala přímo v jádru Eviklubu, tedy v Moravské Třebové, kde jsme se po srazu 13. 7. 2019 pod odborným vedením Evky Kubínové chystaly tašku ušít.
Jedna má fotka ze srazu, která asi mluví za vše-sama jsem jí dala pracovní název Nejvyšší blaho:-)))

Nakonec jsem na kabelku připravila jen několik částí, zbytek zůstal na dokončení doma a až dozraje čas, což se stalo právě včera:-) Takže tady je výsledný produkt:



Otevřená tajná kapsa
Detail prošití uch
Zadní kapsa, určitě velikost akorát na deštník

Dvě přední kapsy jsou zapínány magnetem, dno s nožičkami

Boky dokazují, jak je taška prostorná
Zbylo ještě pár cancourů na kapesníčkovníky, motýlkový jsem až nyní došívala k předchozí motýlkové tašce Brigitte.

Teď si dám na chvíli kabelkovou pauzu, čeká mě šití několika kousků oblečení a PW.-)
Krásné slunné dny.
H.

3 komentáře: