úterý 30. července 2019

Tričko, tričko, tričko

V takovém horku a dusnu se nedá pořádně pracovat. A proto jsem se rozhodla, že jediné místo, kde budu pracovat, je u stroje. A každý den (od soboty do pondělí) ušila jedno tričko. Sice jsem se u toho taky dost zapotila, ale práce to byla radostná a kreativní.

Návody: střih na pánské je zdarma ke stažení u Shape, dámské s přinechaným rukávem k zakoupení u Caramilly.

Materiál: na pánském použit bavlněný úplet s digotiskem a tmavě modrý viskozový úplet, na dámských bavlněný úplet s trojúhelníky z Holandska a jednobarevný úplet - vše ze skupiny MaMi látky na FB. Panel s Audrey zakoupen zde. Paní má i FB stránky s názvem Svět bavlněných panelů a látek. Ale zrovna toto jsem nalezla na jejím e-shopu, kde je pro mě mnohem víc lákadel:-)

Pánové mají přednost:-)))

A nyní moje garderoba:-)

Obě dámská trika jsou v průkrčníku začištěna podsádkou
Pokus o foto na postavě:-)))
 


Tohle triko jsem kvůli zachování vzoru udělala delší, takže má pro jistotu i rozparek
 
  
No a nyní se zase na chvíli vrátím k patchworku, čeká na mě jedna dětská deka.
Krásné léto:-)
H.

5 komentářů: