pátek 15. listopadu 2019

Kreativ Ostrava 2019

Je jen pár vybraných akcí, na které se během roku doooost těším. A toto je jedna z nich. V posledních letech jsem si jej nenechala ani jednou ujít.
Tentokrát nepřiložím moc fotek. Na řadě stánků bylo přímo napsáno, že se nesmí fotit. Tak jsem se ani nesnažila. Zašla jsem za kamarádkami, tam jsem si pár snímků pořídit směla:-)
Jako vždy jsem musela zaskočit za Evkou z Báječného šití. Jako žhavou novinku zde představila látky a panely s koňmi.
 Tady jsem nakoukla do zákulisí. Poté jsem vyfotila Evku v pracovním nasazení.
Na stole má připravené již nařezané látky, zároveň jde vidět kousek nové látky s koňmi, napravo od proutěného košíku.
 
 V pozadí vystaveny všechny Toscany.

 Evčina zdatná spolupracovnice, dcera Eliška.

Tady už začíná pohled do vedlejšího stánku, k Lence Dostálové. V pozadí jde vidět žhavá novinka, polštáře s kozami (nejen tuto, ale i řadu jiných nakupuje Lenka u Evky).
 I Lenka s sebou měla spolupracovnici, jaká to náhoda-taky dceru:-) Kristýnu:-)


Mezitím dorazila i Lenka:-)
 Co taková společná fotka matky s dcerou?:-)

Když jsem dorazila domů, byla jsem zase o nějaký ten peníz chudší, ale o zážitky bohatší:-) Přikládám i ukázku toho, co jsem nesnědla a nevypila, většinou se jedná o dárky, nákupy pro kolegyňky v práci (měla jsem seznam úkolů, co přivézt), ale baňky jsou jen pro mě:-)))


Takže pokud máte o víkendu cestu do Ostravy, určitě se na Kreativ zastavte:-)
H.

5 komentářů:

  1. To se ti ani nedivím, že jsi o nějaký peníz lehčí.. při takových akcí to ani nejde a i tak se člověk musí krotit 😂🤦‍♀️

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, parádně sis užívala výletu v Ostravě. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ten Tetris už jsem někde viděla, možná u tebe?
    To mi připomnělo, že bych si letos měla pořídit nějaké další vánoční ozdoby, dvacet let jsem nic nedokupovala a je to sakra znát :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě i u mě, pač jsem jej fotila na výstavě ve Fulneku. Podle této deky snad už dnes skoro každá patchworkářka pozná, že se zastavila u Evky:-)))

      Vymazat