neděle 10. listopadu 2019

Jak vycvičit draky-kousky chlapy

Draci-v posledních letech se nám opět ve velkém vracejí do knih a filmů. A my u nás doma milujeme Bezzubku. Takže když jsem ve skupině MaMi látky Klatovy na FB viděla přeodbjednávku na tuto nádhernou tmavě modrou látku, metr jsem musela mít. Nejdřív se na mě manžel koukal, jestli jsem se nezbláznila, když jsem začala šít triko pro něj. Nakonec byl ale s výsledkem moc spokojen.


A protože zbyly nějaké cancoury, které jsem chtěla zužitkovat, vznikly i boxerky a ponožky podle střihů a návodů od Caramilly. Nakonec mi zůstal jen jeden maličký obdélník na kapesníčkovník, ten však ušiju jindy:-)

 
Chlapecké boxerky, velikost 170, v pase pouze náplet, bez gumy.
 Druhá strana:

Ponožky, velikost 37-38, ale vleze do nich i o číslo větší noha, jsou volnější. 
 

Všechny tyto kousky se stanou součástí mikulášských nebo vánočních balíčků. A protože toho mám zatím našito málo, určitě budu i nadále v tvorbě, jakmile bude chvilka času, pokračovat:-)
H.

4 komentáře:

  1. Představa manžela, jak na tebe kouká, jestli jsi se nezbláznila, mě hodně pobavila :D. Taky máme rádi Bezzubku, včera jsme byli na novém filmu z dílny jejích tvůrců, na Sněžném klukovi, a musím říct, že je to pecka :). A ponožky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněžný kluk, to slyším prvně, a proto musím juknout, o co jde:-)

      Vymazat