úterý 29. října 2019

Pod hvězdnou oblohou se prohánělo stádo

Ve skupině MaMi látky Klatovy na Facebooku jsem v poslední době nakoupila dost úpletů. Bylo na čase je začít zpracovávat, z řady materiálu bych ráda vytvořila mikulášské a vánoční dárky.-)
Využila jsem osvědčený střih na dětská trika z těchto stránek a na triko s raglánem odtud.

Lehce prodloužené ve velikosti 140 pro milovnici koní:


Co je zvláštního na triku s raglánem? Líbil se mi samotný šedý úplet, který není nudný, lehce osvěžený flíčky. Ale po osvícení je poset hvězdnou oblouhou a jejími souhvězdími. Pokusila jsem se ve tmě nafotit, i když ne příliš zdařile.
 Velikost 164.


A protože mi z obou projektů zbylo ještě pár kousků materiálu, vytvořila jsem ve velikosti 128 ještě jedno tričko.


Pro tento týden vše. Děkuji za pozornost:-)
H.

4 komentáře:

  1. Svítivá látka, na co všechno lidi nepřijdou :D. Ale jinak super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stává se z tebe přeborník přes trička .. máš je krásná 😍

    OdpovědětVymazat
  3. No, je pravda, že toho teď moc jiného nešiju:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, trička Ti jdou moc pěkně. Máš hezké úplety i zajímavé střihy. M.

    OdpovědětVymazat