sobota 12. října 2019

Jede, jede mašinka...

a opravdu se jí kouří z komínka:-)
Má kolegyňka má malého synovce. Chtěla mu udělat radost, tak mě již před nějakým časem (někdy na jaře) poprosila, jestli bych pro něj neušila deku s vláčky. Začala jsem shánět vhodný materiál. Hlavní panel jsem sehnala od jedné paní z FB, látku s dopravními prostředky (tedy i s vlakem) v jednom místním obchodě, látka se zvířátky byla koupená už před čtyřmi roky u Mráze a nakonec zelená a oranžová z kolekce Mechy pochází od Evky z Báječného šití.
Celkem je deka velká 135 x 180 cm, polštář měl před sešíváním velikost 47 x 47 cm.

Kolegyňce jsem navrhla, že bychom deku nechaly někde profi prošít, ale to nechtěla. Takže má, co si žádala. Moji amatérskou práci:-))))



Doufám, že jste poznali, že mezi obrázky vedou koleje.-)






U prošívání jsem se snažila hlavně o plasticitu, tedy aby koleje, dopravní prostředky a zvířata vystupovaly z deky.
Jako výplň použit oboustranně hlazený vatelín z Polytexu. Pracovalo se s ním skvěle a deka není zbytečně těžká.





Příští týden sadu předám, snad s úspěchem.
H.

5 komentářů:

  1. Deka je naprosto dokonalá, ty mašinky nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní souprava se Ti povedla. A jak máš krasně sladěné panely i látky a to pěkné prošívání. Hani, opravdu mistrovský kousek ! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Dalo mi to zabrat, ale snad to teda není nejhorší.-)

      Vymazat
  3. Krásná deka. Moc se ti povedla. J.

    OdpovědětVymazat