středa 2. října 2019

Zbytky, cancoury a jedna sukně:-)

Těch zbytků úpletů stále neubývá. Zkusila jsem tedy ušít ponožky podle návodu od Caramilly. První- s motivem Benátek- jsou s přídavkem na švy a nápletem. Mám je poměrně volné, příště bych přídavek udělala užší. Druhé-žíhané- byly stříhány bez přídavku na švy a na noze pěkně drží.

K novým modrým trikům jsem potřebovala i sukýnku, i když tu unosím zase až příští rok. Střih opět od Caramilly-byl součástí střihu na šaty s přinechaným rukávem.


A nakonec jsem musela vytvořit prostírky. S manželem si do práce nosíme své obědy. Já už tam jednu prostírku mám, ale když ji manžel chtěl taky, přece nebudu troškařit a ušiju si další. Vytáhla jsem svůj kyblík se zbytky, potrénovala quiltování (a zjistila, že když jsem dlouho neprošívala, vůbec mi to nejde) a toto je výsledek - mají kapsičku na příbor. Po obědě se čistý příbor do prostírky vsune, vše se zabalí a máme opět čistý stůl:-)))

Drobné projekty jsou tedy za mnou, čeká mě jeden větší. Sice se mi do něj moc nechce, ale už nastal jeho čas a nemám se na co vymlouvat, proč ještě na něj nedošlo:-) Takže kdybych se dlouho neozývala, stále na tomto milém, ale pro mě náročném projektu makám:-)))
H.

4 komentáře:

  1. Ježíši, ty ponožky jsou úplně nejvíc boží, vůbec jsem netušila, že jdou podomácku ušít i ponožky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie ponožky sú mega! Som netušila, že aj toto sa dá ušiť z úpletu :)

    OdpovědětVymazat