pátek 18. října 2019

Ptačí sněm

Když jsem byla v červnu na patchworkové výstavě ve Fulneku, zahlédla jsem tam malý stánek s úplet. A krásnými! Chvíli jsem váhala, nakonec mi manžel řekl, ať neslintám a kousek z jednoho desénu si koupím. Vyhráli tihle ptáčci. Kombinováno s bavlněným úpletem z FB skupiny MaMi látky Klatovy.
Tričko s dlouhým rukávem a lodičkovým výstřihem (Jackie ze stránek www.prosikulky.cz);

tričko k přinechaným rukávem (Easy z www.prosikulky.cz);

čepice v dětské velikosti pro malé školáky podle časopisu Pepitta (leden 2019).

A zas trochu ubylo materiálu ze syslírny:-)
H.

6 komentářů:

  1. Já si pořád slibuji, že žádný materiál kupovat nebudu, dokud něco nespotřebuji, do mé skříně se nevejde už ani špendlík. Moc dlouho mi to nevydrželo a včera jsem si koupila dvě velká klubka vlny na čepici :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, jen s látkami:-) No ještě že těch koníčků nemám víc:-)))

      Vymazat
  2. Hani, pěkné trička. S modrou jsi to dobře vyladila. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to moc hezká trička a ta látka .. ta je mňamózní

    OdpovědětVymazat