středa 29. dubna 2020

Avengers podruhé

Nádherná látka s motivem Avengers, část druhá.


Využila jsem rady od Evky z Báječného šití, na kraťásky jsem dala kousek jiné látky, jinak by to už nevyšlo.



A aby byl můj synovec ve škole na konci května stylový, zbylo i na dvě roušky, obzvlášť na tu s Thorem jsem hrdá, motiv vyšel perfektně:-) K tomu jedna čepice na chladnější podzim.



Synovec bude mít v létě narozeniny, takže jsem mu vytvořila tepláčky ve velikosti 158. Jsou docela dlouhé, ale on ještě poroste:-)


Střih na čepici z Pattydoo, na tepláky a kraťásky od Fazonetky (obyčejné tepláčky).

Už mi zbyl jen pidi kousek vhodný tak na odličovací tampon, jinak byla celá tato látka do posledního zbytku zpracována.-)

Ještě někdy musím ušít triko, koupila jsem i panel Avengers, jen k této látce se nehodil.

Přeji krásné dny.
H.

2 komentáře:

  1. Ty roušky jsou skvělý a ta Bezzubka, ta nemá chybu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, využití látky do posledního kousku ,to je paráda. Vytvořila jsi bezva kousky.M

    OdpovědětVymazat