středa 8. dubna 2020

Veselé Velikonoce:-)

Pomalu se blíží největší křesťanský svátek roku. Někteří zase slaví příchod jara.
Ať je to, jak chce, já si toto období užívám plnými doušky. S pejskem chodíme do polí, pracujeme na zahradě a na skalce už nám to začíná opět kvést. Takže přináším pár fotografií od nás:-)





 




První jarní úplněk je za námi, ale spousta prosluněných dnů před námi. Užijte si je:-)
H.

8 komentářů:

  1. Hani, přeji krásné velikonoční svátky. Pěkně Ti kvete zahrada. M.

    OdpovědětVymazat
  2. ... krásné jarní fotky a kamarád je hodně fotogenický, máte tam u Vás krásně. Hani,prosím, co je to za kytičku hned na první fotce ze skalky? Vůbec ji neznám, je moc hezká a asi by jí to slušelo i na naší skalce. Pohodové, klidné a zdravé nejen sváteční dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milu, vůbec nevím, manžel koupil v zahradnictví, že se mu líbila. Ale když mi to připomeneš před Moravskou Třebovou (věřím, že bude), poprosím jej, ať kousek vyryje. A dovezu:-)Ale to pak musíš dojet taky:-)))

      Vymazat
    2. ... Hani děkuji, jsi hodná.

      Vymazat
  3. Já zase padám na hubu únavou, ráda bych si užívala, ale nějak to nejde :D.
    Přeji krásné svátky jara! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je vidět, že nejsi na home officu. Já od minulé soboty už nešiju roušky, tak už je u nás lépe + slunce + zahrada, to se mi to pak užívá:-)

      Vymazat
    2. Tiše závidím, ale přeju! :)

      Vymazat
  4. Hani aj Tebe krásne, pokojné, slnečné a zdravé Veľkonočné sviatky ♥ Marta

    OdpovědětVymazat