neděle 13. září 2020

Kouzelná Beruška a Černý kocour a něco navíc:-)

Když neteřinky slaví, tetě se při tvorbě pro ně daří:-)

Obě milují seriál Kouzelná Beruška a Černý kocour. Před časem jsem koupila nádherný úplet s touto tematikou na mých oblíbených stránkách www.mamilatky.cz. A na jiných stránkách zase panel s Beruškou. Už nějakou dobu jsem jim chtěla ušít nějaké zajímavé mikinošaty, zvolila jsem střih ze stránek www.prosikulky.cz, konkrétně na šaty Jungle, velikost 128 (pětiletá je zatím bude mít trochu větší) a 152 (devítileté jsou akorát na tuto sezónu).


Tyto jsou pro mladší neteř, přední a zadní díl vypadají stejně.

Pro starší neteř-přední díl obsahuje zakoupený panel.

Zadní strana.

Ještě zbyl kousek materiálu na čepičky, zvolila jsem svůj oblíbený střih na přepadávací čepici z Pattydoo, vyšlo akorát na velikost 50.

Jelikož je doba covidová, dostaly holky ke svým modelům i barevně sladěné roušky. 


 Nakonec se starší neteř uvolila a v celkovém modelu vyfotila:-) Měla z něj velkou radost, takže i já:-)))

Foceno večer a mobilem, kvalita nic moc.-)

Krom toho jsem začala opět tvořit nějaké výrobky na charitativní akci pro SONS. Pokud se něco nepokazí, měla by proběhnout 27. září 2020 na zámku v Kuníně. Bližší informacemi i s fotkami výrobků, které už jsou na cestě ke mně, pak vložím do samostatného příspěvku. Zatím tedy jen má hromádka odličovacích tamponů (třívrstvé-froté + bavlněný úplet či teplákovina, popřípadě jako prostřední vrstva viskoza).

Všech 136 kusů.

Balení po pěti kusech.

Menší a větší kousky, které se do stejnorodých balení nehodily, takže budou určeny k samostatnému prodeji.


Kolegyně z práce přispěla nádhernými mincovkami.

Čísla ukazující na počet nakažených se nám bohužel navyšují, proto mě kolegyně poprosily, abych jim našila roušky. Takže náplň dnešního odpoledne je jasná, jde se šít:-)

H.

4 komentáře:

  1. Hani, ušila jsi opět pěkné kousky. Holčiny budou fešandy i v rouškách. S úpletem ti to jde moc dobře. Doufejme, že charitativní akce pro SONS se bude moci uskutečnit a získáte hodně peněz na dobrou věc. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, já chci taky takovou šikovnou tetu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já zas nejsem tak moc šikovná, jak to vypadá, já se jen snažím:-) Hanka V.

    OdpovědětVymazat