čtvrtek 17. září 2020

Akce SONS a roušky.-))))

Po roce se nám opět podařilo domluvit charitativní akci v Kuníně. Pokud se něco nepředvídatelného nestane, můžete nás vidět 27. 9. 2020 ve vestibulu zámku, kde budeme prodávat výrobky, jež nám již vloni, nebo i letos poslaly dámy s hodně velkým srdcem. Postupně ještě budu doplňovat foto věcí, které nám během září dorazily.
Balíček od Dáši S

Balíčky nám poslaly Dáša S. a Jana K. 

Nášup obalů na brýle, popřípadě mobily, obal na knihu a taštičky od Jany B.:-)

Zavinovačky pro panenky s peřinkami od mé milé sousedky Lenky O.

Jak to vypadá, když nějaký balíček dorazí ke mně? Zrovna dnes mi přišly dva. A také se u mě objevili dva pomocníčci. Koukněte:-)

Synovec se pustil do rozbalování
Synovec se pustil do rozbalování

A takto vypadal interiér zásilky od Lucky L.

Pět parádních taštiček s andělíčky.
 
Další balík poslaly holky z YMCA Domanín. 
 
 
Ruku při vybalování přiložila i sousedka, která se zrovna kvůli něčemu zastavila.
 
Ve čtvrtek odpoledne jsme se sešly s Janou K. u Penny u nás ve městě. Do nedělní akce nám předala veselé holčičí taštičky.
 
Než jsem přišla v pátek z práce domů čekal na mě balíček od Lenky Dostálové.
 
To se tak v sobotu ráno probudíte a čekají tu na vás dvě naprosto plné papírové tašky. Manžel jel z noční a vyzvedl věci od Lenky D. (Lenky Dubové). A bylo jich tolik, že na jednu fotku mi nevlezly.-)


Opět šiju také roušky pro rodinu, kolegyně, ale také pro akci SONS.


Na začátku týdne jsem si ušila pět nanoroušek. I vyfotila. Ale fotku jsem si bohužel nechtěně smazala. Nevadí. Včera jsem ušila šest dámských (4 pro kolegyni, 2 na akci SONS) a 4 nano pro manžela do práce (všechny nano mají světlou bílou barvu). 

Další dámské, s nimi mi pomohl i můj 12letý synovec:-)

Naposledy jsem šila 10 kusů pánských a 10 kusů dětských.

Zatím tedy vše.-) 

H.



4 komentáře:

  1. Paráda. Mrzí mne, že jsem akci prošvihla. Příště. Ať se daří a všechno vyjde. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nic jsi neprošvihla, já teď jen nedala tak veřejně vědět jako minule. Jen u Ajky na FB, abych doplnila zásoby. Z loňského roku toho máme ještě dost, taky aby také ubylo:-)

      Vymazat
  2. Super, přeji co největší účast a výtěžek! :)

    OdpovědětVymazat