neděle 27. září 2020

Šití pro dobrou věc-SONS-2. ročník:-)

 A je to za námi. Nádherně strávená neděle ve společnosti skvělých lidí, na místě, které je prodchnuto zajímavou atmosférou, naplněna bohulibou činností.

Letošní akce, konaná (jak již nadpis napovídá) podruhé, se velmi vydařila. Výtěžek z prodaných věcí činil nádherných 10 820,-Kč!!! A tuto sumu poté využije vedení novojičínského SONSu k zlepšení života jejich klientů, ať už nákupem pomůcek, nebo nějakou zajímavou akcí, kterou pro ně uspořádá. Moc všem nakupujícím a ženám, jež nám své výrobky poslaly, DĚKUJEME!

A kdo mi dnes pomáhal? Moje rodina. Na fotkách neuvidíte pana fotografa-mého 12letého synovce. Nějak jsme si zapomněli při tom frmolu pořídit společnou fotku:-) Místo řidiče a nosiče zaujal strejda (otec šéfíka novojičínské odbočky SONSu-mého bratrance Martina). Pozici pravé ruky obsadila teta. Na pozici levé ruky se usadil můj synovec, výše zmíněný fotograf:-) Protože mu tato funkce pak zabrala dost času, nestihl pořídit ani jednu fotku přímo při prodeji:-)

Ale vezměme to hezky od začátku. Nejprve se u tety naložily všeliké košíky, do nichž jsme pak výrobky umisťovali. Poté se zastavili u mě a začaly se nakládat všechny věci určené k prodeji.

Pila je už poněkolikáté jedním ze sponzorů Dnů umění nevidomých na Moravě.

Další zastávka-u Martina:-)))

Tady to vypadá, jako bych se svých blízkých stranila:-)

A jsme naložení až po střechu:-)

A nějaké věci jsme museli dát i na klín a pod nohy:-)

Tak nasedat a jedeme:-)))
Kunín-fáze vykládání nákladu:-)
Muž v kšiltovce a s brýlemi-můj bratranec Martin, osoba, která mě ke spolupráci se SONS přivedla:-)


 Vybalujeme:-)



Pomoci nám přišla i jedna dobrovolnice SONSu

Hitovka letošního prodeje-roušky:-)

Už se nám to rýsuje:-)


 A takto vypadal náš proudejní kout.

Doladili jsme detaily a vše mohlo začít.-)

 V průběhu akce za námi dorazila i jedna ze šikovných švadlenek, které nám svými výrobky přispěly -Lenka Dubová (Dubinka). A že jich nebylo málo!

Já, Lenka a Martin:-)

Určitě budeme v prodeji ještě chvíli pokračovat, tedy pokud nám to situace dovolí. 

Dnes se opravdu dařilo, budeme doufat, že to takto bude i nadále:-)

Moc děkujeme všem našim příznivcům.

H.

11 komentářů:

  1. Krásný! Věřím, že roušky byly hitem a možná budou i příští rok... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Záslužná aktivita a tolik pěkných výrobků. Ať se daří i dál! Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, i letos se vám dařilo. Vůbec jsem nepostřehla, že se opět šilo pro SONS. Tak příští rok něco spíchnu.
    Hani, prosím, kde jsi koupila nanolátku na roušky ?
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela náhodou ve Frýdku-Místku. Tam se na jaře vyráběla, ale jak je to teď, vůbec nemám tucha. A ještě jsem se k ní dostala náhodou přes známou.

      Vymazat
  4. Jinak jsem letos jen doplňovala, co chybělo, co jsme vloni vyprodali, takže jsem tomu letos nedělala tak viditelné PR:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekná akcia a peknú sumičku ste dali dokopy, dievčatá máte zlaté srdiečka ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, jste dobří. Doufám, že to příště nepropásnu a znovu se přidám. J.

    OdpovědětVymazat