čtvrtek 15. října 2020

Pozor, vyplouváme:-)

 Můj otec každý rok vyráží se svoí partou na dva až tři týdny na moře. Letos tomuto situace nepřála. A protože bude táta tento týden slavit narozeniny, ušila jsem tematické triko:-) A zbylo ještě na ponožky pro synovce. 

Střihy: pánské triko od Shape (velikost 4XL a ještě zvětšováno), ponožky od Caramilly (velikost 39). 

Materiál: Mami látky, Báječné šití.

 

 

Poprvé jsem zkoušela výstřih do V. Návod jse našla u Fazonetky zde
 

Občas se mi však nedaří. Nejméně spokojená jsem za poslední dobu s kardiganem. Svetrovina z Kössa je teňoučká, spíš vhodná na halenku či na tenoučký přehoz na tílko v létě. Nicméně jsem chtěla svetřík ušít. Postupovala jsem podle návodu v Eviklubu, ale jak již jsem psala, prostě se mi nezadařilo. Ukazovala jsem se v něm i synovci, ten rovnou řekl, ať jej rozstříhám na něco lepšího, což asi udělám (takže by měla vzniknout halenka). Šilo se dobře, videa jasná, nebylo co řešit. Jen jsem narazila na to, že střih, jak jsem si jej upravila, mi prostě nesluší. Jinak nevypadá nejhůř.


Ještě vám chci ukázat poslední dorazivší balíček na SONS akci. Bílá pastelka, na kterou měly věci putovat, je sice nyní zrušena, ale naštěstí se šité věci nekazí a na vhodný čas si počkají. Děkuji za dodávku Elišce A. H. A hned byl pošmourný den krapet barevnější:-)
A ještě poslední info - mezi mými kolegy jsem pro akci SONS prodala věci za 5680,- Kč! Tyto peníze jsem tento týden předala, určitě dobře poslouží.
 
 
 
H.

3 komentáře:

  1. Občas se nedaří ani tomu největšímu profíkovi, hlavu bych si s tím velkou nedělala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se tatínkovi triko s plachetnicemi bude líbit. Kardigan určitě přešiješ na něco jiného, co Tě bude těšit. M.

    OdpovědětVymazat