pátek 30. října 2020

Charlie-ten, nebo ta?

Momentálně vyhrála varianta TA. Tedy dva batůžky určené pro malé slečny. Tento týden Ajka uveřejnila nový návod, kterému jsem neodolala. A ještě tentýž večer jsem vytáhla první látečky, které se mi na něj líbily, a pustila se do díla. Další podvečer již byly hotové. Oba. Je to totiž rychlé a snadné šití, u něhož jsem nemusela nad ničím přemýšlet, vše bylo podrobně popsáno, názorně vyfoceno. Vhodné i pro ty, které se šitím tašek teprve začínají.


Na první jsem použila panenku Gorjuss, panel i doplňkovou látku, která však nepatří k této kolekci, jsem koupila u Evky v Báječném šití. I druhou hlavní látku jsem kupovala u ní, doplňkovou zase v Kössu. Koženky jsem zakoupila v Kampetu (Frýdek-Místek).





Ještě druhý, koníčkový:-)





V létě jsem dostala novou záclonu na okno do kuchyně. Teprve nyní jsem ji zkrátila, z uříznutého materiálu zbylo ještě na 4 pytlíky. Ušila jsem je na overlocku. Kratší strany jsem jím začistila, delší sešila. Pak jsem kratší strany jen ohnula. Z lemovací pásky na záclonu zbyly ještě odstřihnuté šňůrky. Takže jsem je oky provlékla, přidala brzdičku (no, na té tenké šňůrce moc nebrzdí, ale budiž). A pro jistotu vzniklý lem ještě na rovnostehu přes overlockové začištění prošila.

Pohled z rubu-jeden okraj záclony byl pevný, skvěle se sešíval.
 Pohled na horní část-ohnutý začištěný lem, provlečená šňůrka.
 Dolní část- pytlík vznikl z dlouhého obdélníku jeho ohnutím.

 V poslední době přece nemůže být šití, které by nekončilo rouškami.-) Tak tady jsou:-)

Přeji krásný podzim:-)

H.

3 komentáře:

  1. Batůžky jsou špicové, děti budou mít radost. Roušky budou ještě potřeba asi dlouho.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné batôžky ♥ Ja nemám batôžky komu šiť, len tie rúška dookola, to treba všetkým :(

    OdpovědětVymazat