neděle 18. října 2020

Svetrovinové předělávky a jiné resty

Jak název napovídá, občas se něco nepovede a je třeba to předělat, upravit. To byl i případ mého kardiganu z minulého příspěvku. Proto jsem vzala střih na triko s netopýřími rukávy, zbytky materiálu, samotný svetřík a měřila jsem, stříhala. S výsledkem jsem mnohem více spokojenější. Doma mi řekli, že mi mnohem více sluší. A vůbec nevadí, že materiál vyšel jen na krátký rukáv, je totiž dost tenký.

Na předním díle a vzadu nahoře (i na rukávech) je patrné sešívání materiálu. A myslím si, že působé efektivně, i když to byla z nouze ctnost:-)

Ještě přidávám jednu fotku z mobilu přímo na mě:-) Postaral se o ni můj synovec. Kvalita mizerná (byl večer + špatné světlo), ale pro představu stačí:-)

Materiál: svetrovina z Kössa (metr jen za stovku!!!).

Střih: tričko s netopýřími rukávy od Fazonetky.

 

Ze zbytků materiálů jsem ušila ještě jedno malé tričenko pro malou neteř.-)

Střih: dětské triko podle Mamas, velikost 122 (bez přídavků na švy, aby jej neměla moc velké).

Ještě budu na modelce muset upravit průkrčník. Ten se mi nějak nepovedl.-)

Tady jsem sešívala na předním díle. Na fotkách to není tak vidět.

 

Nakonec jsem využila nepřízně počasí a došila druhý potah na zahradní židli pro tchána na zahrádku. Už mi tu předloha strašila od léta, jen stále nebyl čas ani chuť k došití:-) Vně dekorační látka z www.mamilatky.cz, na druhé straně přidána nějaká batohovina či stanovina, sama nevím, co je to za materiál (dostala jsem od jedné hodné členky Eviklubu). Uvnitř termolín 180g z Polytexu, duté vlákno, lemováno bavlněným šikmým proužkem od Stoklasy.


Přeji klidné dny prožité ve zdraví.

H.


5 komentářů: