středa 22. září 2021

Šití pro dobrou věc 2021

První balíčky od milých švadlenek se pomalu scházejí u mě.

Obaly na desinfekční gely (od loňského roku v rodině hojně využíváme), jehelníčky na doma i na cesty, chňapky od Jany M.

 
Taštičky obaly na kapesníčky, peněženky od Helči N.

Taštička a svíčky od Irenky H.

Zavinovačky s peřinkami pro panenky jsou určeny k prodeji, zvířátka šila jako dárek pro děti má sousedka Lenka O.

Nádhernou květinkovou sadu pro SONS poslala Iva D.


Vánoční punčochy a čepičky pro kluky i holčičky připravila Jana K.

Další várka čepiček a jeden nákrčník od Majdy K.

K tomu přidala ještě oblečení pro menší dětičky.


Zuzanka F. zahájila přípravu na září ušatými pytlíky, klíčenkami, ale doplnila ji také mikulášskými punčochami, jedním pytlíkem a kosmetickou taštičkou.

Gabriela L. zaslala vyladěné sady- chňapky a taštičky, pytlíček.

Velká hromada pytlíků a pytlíkobatůžků doplněna míčky, kapsičkami od Milušky S. Ani se mi vše nevlezlo na jednu fotku:-)


Extra voňavý balíček dorazil od paní Michaely F. Srdíčka jsou plněná levandulí a hřebíčkem. Sponkovníky ve tvaru lišky s parádním ocáskem si mě hned získaly.
 
Švagrová mi jednoho zářijového podvečera dovezla přímo od Lenky D. alias Dubinky 5 tašek plných věcí! No brada mi spadla až do sklepa! Lenka je neskutečný živel. Věděla jsem, že toho chce ušít hodně, vloni to byla plná papírová taška z marketu, ale letos už našila věcí na dalších deset let. Příští rok jí asi zakážu něco pro nás tvořit:))))) Protože pokud by toto chtěla překonat, musela by mít minimálně deset párů rukou:-)
 





 
Poslední dodávka zavinovaček pro panenky od Lenky O.

Pytlíkobatůžky, obaly na knihy, háčkovaná srdíčka, skládací tašky,... od Jany M. (Jamala). A co víc, přikládám, co jsem vyhrála u ní na blogu. A za co? Noooo, prý pro nejčastěji komentijící osobu na jejím blogu:-))) A proč ne, když je tak inspirativní:-) 

Moje výhra-krásná PW vykrajovátka. to budou stylové sušenky a perníčky:-)


Kdo sleduje můj blog, určitě zná také obchůdek Báječné šití. Evka P. měla cestu kolem nás, dovezla mi objednané látky, ale i spoustu věcí pro tuto akci.


Dnes (21.9.) jsem dojela k Lence D. pro našeho nového maskota, krásnou obrýlenou andělku s označením SONS. A k ní jsem dostala ještě řadu jiných krásných věcí.

Sice na to nevypadá, ale je to opravdu velká holka, měří 60 cm!

Tady už odpočívá u nabalené krabice na nedělní prodej v Kuníně:-) A hlídá další výrobky, které čekají na své nové majitele:-)


A to ke mně ještě dojela kamarádka Venda P. a přihodila další řadu kapsiček:-)

Poslední dodávka od Petry K. dorazila:-) Sponkovníky, šály, taštičky, pytlíky, obaly na brýle.


A také přidala pytlíčky, které jí doma ležely zcela nevyužité, nové.

 
Děkujeme. 
H.

8 komentářů:

  1. Pekne sa ti zbierka rozrastá, to bude radosti :) Marta

    OdpovědětVymazat
  2. ... super, parádní šitíčko pro dobrou věc! Já mám taky něco našito a snad se mi zítra podaří poslat. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, letos nějak nestíhám. Ale na příští akci se určitě lépe připravím a něco ušiju. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, v klidu:-) Věcí bylo dost, sama jsem chtěla ještě něco dalšího přidat. Ale také jsem nestíhala. A zásoby věcí veliké, tudíž jsem to nelámala přes koleno.

      Vymazat