středa 8. září 2021

Malý princ na kabelkobatohu Kelly

Jak jsem psala v minulém příspěvku, o víkendu jsem se vydala na šicí sraz a domů přijela s novým kabelkobatohem. Typ Kelly, návod podle Ajky. A kde jsem vzala ten nádherný koženkový panel? U Majdy zde. Doplňková červená pochází z Kampetu.

Mrkneme se na ni tedy zblízka:-)


Tisk je velmi ostrý a kvalitní.

Na bocích a vzadu je patrné prošití. Koženku jsem podžehlovala tenkým sakonem, místy novopastem 80g, takže pro jistotu jsem přidala i pár stehů.




Přepnutí na kabelku.

Ještě koukneme dovnitř.

Uzavřeno, hotovo.

Přeji krásný zbytek pracovního týdne.

H.

7 komentářů:

  1. ... Hani, nádherný kabelkobatoh a ten panel mu moc sluší. Paráda! Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Super, povedené. A děkuji za inspiraci na panely. To je paráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, to je senzační batoh. Moc se ti podařil. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto bol veľmi úspešný šicí zraz, nádherný batôžtek si si doniesla, perfektne strávený čas s pridanou hodnotou!!! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat