sobota 16. října 2021

Mystery Quilt 2021 od Edyty Sitar

Už je to nějaký ten čas, co jsem zde na blogu představovala své kostlivce. Mezi nimi byla i hromada bločků o velikosti 4,5 palce. Konečně jsem se dostala k tomu, abych je aspoň sešila. Jejich kompletace mě fakt bavila. Seděla jsem na zemi, stroj jsem měla položený na bobku, všechny čtverečky seřazeny jako puzzle podle návodu na zemi. Zabralo mi to pár večerů. Trošku se tento způsob šití nelíbil mým zádům, ale zase jsem o krok blíže k cíli:-)))

Návod: Mystery Quilt 2021 podle Edyty Sitar.

Materiál: bavlněné plátno v podzimních barvách, s lístečky a flíčky z Báječného šití.

Velikost: 150 x 150 cm. Ještě není definitivní, výsledkem totiž má být deka pro mého otce, tudíž musím ještě přidat něco na výšku a nějakou uzounkou borduru na boky.

Do Vánoc snad deku stihnu dokončit. Mezitím, jak se znám, zasednu zase k jiným, rychlejším projektům:-)

H.

11 komentářů:

  1. Hani, už se to pěkně rýsuje. Bude to pěkná deka. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně zpracovaný kostlivec! Taky jich pár mám, ale bojím se otevřít tu skříň! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásne ... silno držím palce na to dokončenie do Vianoc :) Tiež práve plánujem vytiahnuť nejakých kostlivcov a dokončiť - ale u mňa je to tak, že jedného uberiem a dvoch pridám :D Krásne dni želám! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No také to tak někdy u mě vypadá. Dnes nařezáno na kabelku, ta bude rychleji hotová:-)

      Vymazat
  4. ... Hani, jsi dobrá, jsi dobrá, jsi výborná ! :-) Zvolila jsi moc pěkné barvy, quilt bude nádherný a určitě udělá tatínkovi radost. Ať se Ti dílo daří! PS: já mám našité bločky pořád ještě na hromádce a čekají na zpracování, zahrada má zatím přednost :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás teď taky vede zahrada. Tohle byla tzv. noční šichta. Však ono nám to šití neuteče.-)

      Vymazat
  5. Teda, tak to je hodně povedené. Ty barvy si krásně sedly. Super. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani, od tebe je to extra velká pochvala:-) A teď jen nepokazit prošívání:-))))

      Vymazat