neděle 28. listopadu 2021

1. adventní neděle je tu!

Jak ten čas běží! Ani jsme se nenadáli a začíná nám snad nejoblíbenější období v roce. Tento článek je spíše takovým shrnutím, co jsem během týdne stihla zpracovat. No, moc toho nebylo:-)

U Evky v Báječném šití jsem si nakoupila vánoční vaflovinu. Budou z nich malé milé dárky.



Když jsem šila koženkového Lucase pro synovce, ještě mi kousky materiálu zbyly. Stejně jako z šití vánoční hvězdy. Ve skříni jsem měla schované vytištěné dvě rodinné fotky a panelky z letní výhry u Michaely Galové. Použila jsem je na kosmetické taštičky.


V koženkových taštičkách jsem použila tmavou látku s kytičkami.

V látkových červená s lístečky.

Panelky z výhry. Dvě mají přímo vánoční motivy.


Na horní černé je použita reflexní ťapka (zkoušela jsem na kousku její nažehlení na koženku, zda ji nespálím). Na dalších dvou rodinné fotky. Na té vlevo jsem já se svým bratrem (ta plešatá, v průběhu let jsme se v tomto prostřídali). Na kapsičce vpravo fotka tchána s tchyňkou. Ten nás bohužel na jaře opustil.


To je vše. Uvidíme, jestli s něčím během nastávajícího týdne ještě pohnu.

Přeji krásný adventní čas.

H.

3 komentáře:

  1. Hani, tolik krásných výrobků !!!! Jak to stíháš?? M.

    OdpovědětVymazat
  2. Malé milé dárky jsou nejhezčí a nejvíc zahřejí u srdce! :)
    Krásné adventní dny přeji!

    OdpovědětVymazat