středa 17. listopadu 2021

Sveřepí šakali zavile vyli na bílý měsíc

No jo, na panelu ale šakal není, že? Nicméně když jsem jej (zakoupen u Majdy) viděla, okamžitě se mi tato věta z filmu Marečku, podejte mi pero! evokovala.-)

Synovec si přál na Vánoce pod stromečkem najít opravdu velký batoh, do kterého by se mohl sbalit i na dva dny a jet k babičce. To se mu tedy splnilo, neboť když se rozvine, jeho objem je srovnatelný s menší krosnou:-)

Návod: najdete u Ajky.

Protože je tmavý, aby jeho nošení ve tmě bylo bezpečnější, doplnila jsem jej o reflexní prvky. Na popruzích jsou nažehlené psí stopy (firma Engross), na předním díle dole reflexní kedr.

Černou koženku jsem koupila v předobjednávce na Báječném šití.

Na spodní fotce se mi konečně podařilo zachytit barvy tak, jak mají být.-)

Boční pohled:-)

Jiný úhel.-)

V interiéru jsou tři kapsičky a karabina na šňůrce vhodná např. jako držák klíčů:-)))



Další úkol splněn, je třeba se vrhnout na další. Advent se blíží a já mám ještě dlouhý seznam toho, co musím do Vánoc vytvořit.-)

H.

4 komentáře:

  1. Hani, to je nádhera. Jeden batoh je krásnější než druhý, třetí atd. atd. Moc Tě chválím. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Batoh je vizuálně naprosto dokonalý, spojitost se sveřepými šakaly musí napadnout snad každého! :D

    OdpovědětVymazat