sobota 19. srpna 2023

Patchworková výstava ve Valašském Meziříčí - srpen 2023

Letos jsem se do Valmezu (jak se u nás Valašskému Meziříčí říká) dostala jako regulérní návštěvník. V uplynulých letech jsem totiž jezdila jako pomocnice k ruce Evce Pálkové z Báječného šití. Ale nyní bylo vše jinak a já jsem s rodinou vyrazila na výlet. 

Co vše bylo možné zhlédnout?


















Poté jsme se vydali ještě na samotnou prohlídku zámku Žerotínů a pak i Kinských, protože ve městě jsou hned dvě takové parádní pamětihodnosti.

Je to výstava sice velmi malá, ale moc milá. Určitě zavítám i příští rok.

H.

4 komentáře:

  1. Hani, určitě parádní výstava. M.

    OdpovědětVymazat
  2. ... krásná výstava a moc pěkné quilty, obzvláště toho motýla bych ráda viděla na vlastní oko - třeba někdy příště

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krásné, svého favorita jsem si našla

    OdpovědětVymazat
  4. Hani krásna výstava, ďakujem za priblíženie !

    OdpovědětVymazat