pondělí 8. ledna 2024

Už letííí!!!

Ptáčci do Prostějova:-)

Patchworkový klub Prostějov vymýšlí každý rok téma pro tvorbu bločků, jež můžou zájemkyně jakoukoli technikou vytvořit. Z nich pak tamější patchworkářky kompletují deky, které putují např. do domovů důchodců. Podmínkou je dodržení tématu, velikosti bločku 31,5cm x 31,5cm a využití světlé podkladové látky.

Návod na ptáčky zde.

Materiál: bavlněná plátna z mé zbytkárny, šedá na pozadí z Báječného šití.

Celkem  vzniklo 8 bloků - 4 více dočervena a 4 spíše oranžoví.

V loňských letech jsem se účastnila srdíčkové a motýlkové výzvy. Loňskou kočičkovou jsem bohužel propásla. Jelikož mě už stejně svrběly prsty po jiném než hadérkovém tvoření, s chutí jsem se do realizace pustila a během týdne se pokusím odeslat:-) Už se těším, až uvidím hotové deky (ano, budu na nich vyhlížet můj malý příspěvek:-)))

H.

8 komentářů:

  1. ... parádní bloky, je jich tolik, že už by z nich mohla být samostatná deka. Třeba se tak děvčata v PV rozhodnou :-) Krásné šití. Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc pěkné šití. To budou parádní deky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co teprve deky z bločků od ostatních holek,to bude něco.

      Vymazat