pondělí 1. ledna 2024

Vloni a letos

Rok 2023 jsem završila doplněním kousků do svého šatníku.

 

Konkrétně mi chyběly dvoje zateplené legíny z warmkeeperu z MaMi látky (doplněné gumou, kterou měl předtím manžel na svém spodním prádle-pořízeno v Gaťátka galanterie) ...

a komplet do cvičení. Oboje ze sportovního úpletu z MaMi látky. Triko sešito ze zbytků, ale do tělocvičny to nevadí:-)


Nakonec mi zbyl materiál z předchozího projektu, tudíž musely opět vzniknout gumičky:-)

A do čeho jsem se pustila letos? Už se mi zcela rozpadla taška na obědové krabičky. Bohužel kočárkovina nevydržela a během nošení se začala vrchní vrstva uvolňovat od gumy, tkanina se pak postupně párala. Proto jsem tentokrát sáhla po jiné, sice tenčí, ale bez gumové vrstvy, která by zas mohla zlobit. Tak uvidíme. 

Popruhy a plastové komponenty jsou recyklací minulého jídlonosiče. 

Opět i nyní jsem dovnitř použila materiál s teflonovou vrstvou. Osvědčila se, když se vám vylije trocha polévky do tašky:-)


 Už dlouho jsem nikam nevšila své logo, takže tímto to napravuji.

 

Ještě pár pohledů do různých světových stran...



Krásný, požehnaný a ve zdraví prožitý rok 2024 přeje 

Hanka V.

4 komentáře:

  1. Ta taška na krabičky je nádherná, spíš jako kabelka :), netušila jsem, že něco takového existuje. Budu prvorozenému nosit obědy z práce (fakt se mi nechce do konce února, kdy mu začne letní semestr, vařit :D), tak jsem koupila "nevylejvatelné" krabičky, a u těch už je asi jedno, do jaké tašky je narvu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé ty krabicky po nějakém čase málo těsní. Už mám doma vytipované,které používat a které ne😃

      Vymazat
  2. Hani, líbí se mi pestrost Tvé práce. Máš to opět nádherné. M.

    OdpovědětVymazat