středa 6. března 2024

Půjdeme spinkat se lvíčky

 Před časem jsem u nás ve městě v Happy Fabrics nakoupila dvoje různé lvíčky. Každý má své vlastní pozadí. Původně jsem měla v plánu je zpracovat na pyžamko pro neteř. Ale než já se někdy k něčemu rozhoupu, z holek už jsou skoro velké slečny. Pak mě napadlo je využít na trenýrky. Avšak těch už má manžel taky hromadu. No nic, je tedy řada na mně. Potřebuji pyžamo s dlouhým rukávem.


Jelikož na rukávy už materiál nevyšel, musela jsem improvizovat a doplnit jej o třetí úplet, tentokrát jednobarevný (ze zásob z Mamilátky)

Na spodní části kalhot jsem využila rolovací steh na overlocku. Jak na něj? To vám prozradí Daniela z Šití s Danou.

Střihy: měla jsem v úmyslu ušít triko s raglánem. Vytáhla jsem toto podle Shape. Až později, při zkoušení, jsem zjistila, že toto je střih na pánské triko. A protože mi bylo velké, musela jsem zmenšovat a upravovat. 

Kalhoty ušity podle tohoto střihu. Také upravovány, pas navýšen. Doplněny o štítek z www.mamilatky.cz.


 Ještě jednou pohled na triko.

 

Nakonec mi zbyl kousek látky tak akorát na čepici (podle Fazonetky) a nákrčník (využito video Šití s Danou).





Čepici i nákrčník opět zařadím k SONS věcem a budu doufat, že se budou líbit.

Zazvonil zvonec a pohádky je konec. 

Dobrou noc:-)

H.

6 komentářů:

  1. ... pěkná pohádka :-) a lvíčci vypadají pohodově, určitě Tě nepokoušou - dobrou noc Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. To sa bude spinkať dobre spinkať :) Super nápad, pyžamko sa vždy pridá!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, budu se opakovat. Stále obdivuji Té šití z úpletů. Máš to super. Marie

    OdpovědětVymazat