pátek 27. června 2014

Co přinesl (nejen) dnešní den

Někteří ví, jiní možná tuší, párkrát jsem to tu naznačila, co je mým povoláním. Pokud jste si tipli, že učitelka, máte pravdu. A tak je i jasné, co bylo hlavní úkolem dne.
Ale pěkně od začátku, tedy od včerejška. To jsme spolu s mými vyznamenanými deváťáky šli na slavnostní předávání ocenění pro pilné studenty. Jedna kytička přistála i u mě:-)
 Dnes nás však čekalo dojemné loučení s celou třídou, s níž jsem strávila celých pět let. Převzala jsem je pod svá "křídla" v páté třídě. Během té doby se kolektiv i lehce obměnil. Z kuřátek vyrostly báječné osobnosti, po nichž se mi bude stýskat. Doufám, že občas opět zavítají do své alma mater a dají o sobě vědět.
 Kromě krásné kytice si pro mě připravili překvapení. Vytvořili "pamětní knihu" a darovali mi poukaz na masáž. Tímto jim ještě jednou děkuji.
Škoda, že nemůžete cítit, jak nádherně kytice voní.
Pamětní kniha s poukazem:-)
Kniha obsahovala spoustu fotek z našich školních akcí, tato je z polonézy ze školní akademie z letošního roku, pod ní soupis žáků, kteří prošli touto třídou
 Ještě přidám páreček růží...
 
Přeji všem krásné léto, příjemně strávené dovolené nebo rovnou celé prázdniny.
Hanka

4 komentáře: