neděle 1. června 2014

Malování pro radost

Ne že by u nás nepršelo a nebyl čas na šití, ale ...
Nějak jsem se zasekla u kabelky. Zatím mám hotovou pouze vnější část, chybí mi vnitřní s kapsičkami. Až bude, tak bude, nijak nespěchám:-) Mám za sebou jeden hektický týden a další před sebou. A když je hezky, utíkám na zahradu, zahrádku či manželovo políčko. Snad tedy kabelka bude do konce června kompletní:-)
Nicméně synovec měl jeden požadavek na pomalování trička. Přál si, aby na něm byla zachycena potápějící se loď. Budiž. Včera jsem hledala vhodný obrázek, podle kterého bych malbu spáchala, až jsem nakonec jeden vhodný našla.
Důkaz, že fotím tričko:-)
A nyní fota na jednom větším šutru na skalce:-)
Zadní strana, vpravo dole mé razítko s myškou, už delší dobu nevyužité:-)
Načrtla jsem kontury, synovec dostal za úkol vybarvovat. To ho moc bavilo. Včera k večeru jsme vyladili zadní stranu s chobotnicí, dnes dopoledne jsme dokončili přední stranu s lodí. Není nad to, když vykouzlíte šestiletému chlapci úsměv na rtech.
Závěr akce? "Teto, mám doma ještě dvě trička, pomalujeme je?" 
No tak uvidíme:-)))

3 komentáře: