neděle 15. června 2014

Madison - i kabelkou se dá vyjádřit přání:-)

Čekala tady skoro měsíc. Nastříhaná, částečně rozešitá (ale jen malinko). Nějak na ni pořád nebyl čas, přitom ji už nutně potřebuji:-)
Pokud se vám zdá, že se klopa nenachází přesně uprostřed, máte pravdu:-)

Kdo by to byl řekl, že řeč je o kabelce:-) Madison mi hned padla do oka. Autorkou je opět Ivana Havelková (švadlenkám známá jako Bellet). Střih vlastně ani není nový, ale opět vyšel v dubnové Marině Quilt 2014. Okamžitě jsem se do ní zakoukala. Nejprve jsem musela sehnat černou riflovinu (za pomoc moc děkuji Evě Kubínové, která mi ji poslala) a hlavní látka je z mé oblíbené "italské kolekce". Měla jsem už jen kousek, nicméně starší kabelka, na níž byla původně použita, měla již ošoupané rohy, došlo tedy k menší recyklaci:-)
Toho, že mi klopa zcela nesedí, jsem si všimla až později, měla být posunuta o cm doleva:-)
A jaké další přání taková kabelka vůbec může vyjádřit? No třeba to, kam bych chtěla jednou vyrazit. Taková poznávačka po Itálii by se mi dost líbila:-)
Boční pohled:-)
Mrkneme dovnitř?
Hlavně jsem chtěla uvnitř spoustu kapsiček.
Teprve těsně před focením jsem všívala karabinku na klíče, nějak jsem na ni úplně zapomněla.-)
Dolů na kapsičky jsem všila pásek hlavní látky, aby se její motiv objevil i vevnitř.
Mobil už si své místečko taky našel:-)
Na obalu mobilu mám také karabinku.
       
 
Už se těším, až ji příští týden provětrám:-) Mějte se krásně.
Hanka

6 komentářů:

  1. Skvělá Hani, krásně ušitá, však už jsem psala v galerii:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, to je teda vymazlená taška, ta se povedla. Tak ještě ten super výlet. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  3. MAruško, ono asi zůstane jen u přání, ale aspoň se letos dostanu na Slovensko, to je u nás taky skok vpřed:-)))
    Ali, děkuji. Kdybyste ji viděly v reálu, tak nebudete jen chválit, uvidíte nedostky pěkně zblízka._) Ale pšššššššt:_))))

    OdpovědětVymazat
  4. No páni Hani, ta se ti povedla. Džínovka je prostě džínovka a ta tvoje je vymazlená, je vidět , že si to užíváš a to je moc dobře:o). A mě se líbí to pouzdro na mobil, jak máš uvnitř, To jsou ty správné vychytávky:o). Tak vVvat Italia♥

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji:_) Mám k tomu celou sadu http://miksulka3.blogspot.cz/2014/01/moje-prvni-stovka.html
      Protože už jsem z té látky jednu kabelku měla:-)))

      Vymazat