neděle 11. prosince 2022

Summer Mystery Quilt podle Edyty Sitar 2022-finále

Po několika měsících se mi podařilo dotáhnout další projekt do vítězného konce. Je jím Summer Mystery Quilt 2022 od Edyty Sitar. Už jsem vám jej tady několikrát po jednotlivých krocích představovala. 

Celý top jsem musela na výšku a šířku zvětšit, chtěla jsem jej zpracovat jako deku, která pak bude sloužit mojí mamce. Oranžové letící husy jsem šila podle návodu na hvězdy, jež jsou zde hojně zastoupeny.

Materiál: bavlněná plátna z Báječného šití, termolín z Polytexu, minky z MaMi látky.

Větší část deky jsem prošívala ve švu do čtverců. Jen nahoře, dole a v centrálním bloku jsem jehlou projížděla uvnitř a kolem tvarů.


Rubová strana:



Teď už zbývá jen zabalit a schovat pod stromeček (ten ještě nemáme:-)

Přeji krásný advent.

H.

1 komentář:

  1. Každý dokončený projekt by se měl řádně oslavit, a tenhle krásný kousek obzvlášť! :)

    OdpovědětVymazat