pondělí 26. prosince 2022

Poslední předvánoční šití

Čas se pomalu krátil a já stále neměla hotovo. Poslední týden před Vánoci jsem se tedy musela "vzmužit" a dotáhnout do úspěšného závěru resty. Chyběly mi dárky pro synovce a něco malého pro manžela.

Pro synovce jsem měla již nějakou dobu koupenou reflexní teplákovinu s dinosaury z www.mamilatky.cz  .Tito druhohorní tvorové jej pomalu, ale jistě přestávají zajímat, proto bylo nutné upotřebit materiál s touto tematikou.

Návod: mikina Péťa od Fazonetky, vel. 170. Z těchto stránek jsem využila i střih na tepláky. Ty jsou zkrácené. Jak zbytky materiálu dovolily. Čepice je má oblíbená přepadávací. Na nákrčník žádný střih nebyl zapotřebí, základ tvoří jen dva obdélníky. Šířku jsem zvolila 52cm a výšku něco přes 20cm. 



Jako doplňkový materiál jsem zvolila černou teplákovinu z Mami látek a chlupatinku bůhví odkud, leží mi ve skříni už roky.






Na www.unuodesign.cz v rámci jejich nightshoppingu se mi podařilo ulovit modrou kosmickou látku, na trenýrky ideál. Zelená s dinosaury opět pochází z Mami látek. Gumu k nim jsem zakoupila zde. Lepší na trenýrky ani neznám. Dokonce jsem jedny musela vyhodit, ale guma na nich stále byla perfektní, takže recyklována na kousku vpravo (zelený nápis Originál).

Střih modrých pochází z jedněch starých, které už ukončily svou životnost. Zelené zase od Caramilly. Gumu do nich jsem vsadila větší. Model nedodal svou velikost pasu, takže toto budu muset ještě dodatečně doladit.

Víc jsem toho již nestihla, snad to za rok bude lepší:-)

H.




3 komentáře:

  1. ... šmankote, Hani, jsi neskutečně šikovná a rychlá, našila jsi hodně pěkného oblečení. No a ta mikina - ta je nádherná ( a nejen proto, že je modrá :-)) . Paráda! Přeji Ti, i všem Tvým blízkým, pohodové a klidné sváteční dny a do nového roku hlavně hodně zdraví a štěstí. Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji:-))) Modrá je i u kluků sázka na jistotu:-)

      Vymazat
  2. Hani, pěkná práce. Jako vždy u Tebe. M.

    OdpovědětVymazat