čtvrtek 29. prosince 2022

Sněhuláčci, kam se podíváš

Před Vánoci jsem si chtěla udělat radost a koupit si nějaké látky se zimní tematikou, abych si na Štědrý den ušila mikinošaty. Dvě veselé látečky jsem našla u Majdy. Plány však byly větší než realizace. Na ni došlo až nyní, mezi svátky. Ale to nevadí, můžu je nosit celou zimu, že:-)

Límec je třeba ohnout.

Střih: Mikinošaty Relax od Fazonetky.

Foto zezadu.

Když už jsem konečně začala tvořit, rozhodla jsem se k šatům přidat legíny. Nezůstalo u jedněch. Chtěla jsem vyzkoušet střih od Shape. Protože jsem ve skříni našla teplákovinu a warmkeeper, hned jsem střih přenesla na oba materiály (tmavě modrý pochází z Báječného šití, světlejší už nevím odkud). Sedí mi lépe než střih od Caramilly, jenž jsem také nahodila na warmkeeper. 


První dva zmíněné už si visí u mě ve skříni, třetí si vyzkoušela má tchyňka a dostane je na svátek. Protože si přála přidat ještě kapsičku na kapesníky, na prasáka jsem ji tam nahodila:-)

Ještě jedno foto pohromadě a hurá do skříní:-)))

U mnohých z nás již pomalu začínají přípravy na jeden z nejveselejších dnů v roce. Tímto mi dovolte vám popřát šťastný vstup do dalšího bláznivého roku, který nám přichystá opět řadu překvapení.-)

H.

7 komentářů:

  1. Hani, Ty tedy jedeš. Pěkné,pěkné, pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. ... a další paráda a ještě k tomu v modré :-) , na ty sněhuláčky jsem se taky dívala, jsou kouzelní. Hani, určitě máš doma nějaké skřítky pomocníčky, tolik krásného šití. Nádhera. Pohodový zbytek letošního roku a všechno nejlepší do toho roku nového Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuji. A jak stříhnu do modré, vždy si na tebe vzpomenu:-))) Jsme obě takové touto barvou postižené:-) Ještě že máme v rodině i kluky, v tom se to ztratí:-) Také přeji krásný konec roku, hlavně vstup pravou nohou do toho nového.

      Vymazat
  3. Krásné! :)
    V novém roce ti přeji hodně zdraví, štěstí, pohody, radosti, lásky a příležitostí k úsměvům :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ty ideš ako drak - nádherné kúsky a hlavne praktické !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda klobouk dolů :-) . Já bych něco takového nikdy nedokázala ušít. Na tyto práce nejsem vůbec zručná, takže by mi nákup látky k ničemu nebyl. Jsem ráda, když zašiju díru na kalhotách :-D . Ale každému dělá radost něco jiného. Mně zase to, že jsem si před Vánocemi radost s novými náušnicemi :-) .

    OdpovědětVymazat