neděle 15. ledna 2023

"Narozeninové" šatičky

Tento titulek by snesl také název Když se nedaří. 

Proč?

Nedávno jsem oslavila své XY. narozeniny. Od švagrové jsem dostala krásný kus velmi příjemné a nekrčivé látky na šaty. Střih jsem měla vybraný rychle, kamarádka si šila tyto a moc se mi líbily. Proto jsem si zakoupila střih na velikost L a pustila se do díla. Výsledek potěšil, měl ale jednu chybu.

Materiál nepruží tolik, kolik bych potřebovala. Což znamená, že je mám těsné. A tak je budu muset poslat do světa:-) Snad se uchytí v blízkém okolí, ať je mám na očích.

Příště snad budu úspěšnější:-)

H.

4 komentáře:

  1. ... parádní šatky, moc pěkná látka, profi šitíčko !

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty sú krásne, aspoň ich máš natrénované!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc. Už mají i majitelku, tak jsem za to ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně velká gratulace k narozeninám. Šaty jsou moc pěkné. Určitě má z nich majitelka radost. Marie

    OdpovědětVymazat