neděle 29. ledna 2023

Obědovník

Občas z práce nosím domů v krabičkách kousek svého obědu, hlavně polévky a saláty. Ne každá však těsní dobře, už se mi stalo, že něco zůstalo v taštičce, kterou jsem měla dříve. Ta už dosloužila, ale materiál obstál- kočárkovina a zaro (tedy materiál s teflonovým povrchem-udržuje teplo). 

Když starší obědová taška dosloužila, musela jsem si ušít novou. Možná zatím jen zkušební, nevím, zda tak, jak jsem si ji vymyslela, bude sloužit dle mých představ. Vzala jsem dva obdélníky o rozměrech 30 x 37cm, na dně jsem vyřezala čtverce 6 x 6cm. Nyní, když už je hotová, bych na centimetrech do délky i šířky ještě přidala.


Aby nebyla tak smutná, doplnila jsem ji duhovým zipem.



Protože jsou moderní tašky s přehybem, vyzkoušela jsem jej zde. Ale stejně si myslím, že bude vždy tak plná, že ji ohýbat nebudu.-)

Takže teď už jen naplnit a hurá do práce.-)

H.

6 komentářů:

  1. Hani, dobrý nápad. Asi obědovník ušiju pro dceru. Jen má opační směr jídla. Z domu do zaměstnání. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se zadaří i mně opačný směr:-)))) A ráno v něm nosím ovoce, případně jinou svačinu do práce.

      Vymazat
  2. To je super nápad a bezvadné provedení. Povedla se.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva nápad! ☺ Inspirace... ☺ Velké svačinky nosíme s mužem do práce každý den... ☺ Hezké dny přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ja super, vydarila sa. Nech dlho slúži. Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná! Přeji ti, ať v ní krabičky nedojdou k úhoně :).

    OdpovědětVymazat