sobota 28. ledna 2023

Vločka- nový PW návod od Evky z Báječného šití

Ještě před Vánoci 2022 jsem stihla ušít podle Evčina zkušebního návodu dečku, kterou jsem si nazvala Vločka. Více foto zde. Bohužel jej Evka nestihla dát do konce roku do podoby vhodné k prodeji. Ale čas dozrál, návod dotáhla do posledního písmenka a obrázku. Koho tedyprojekt zaujal, může si jej zakoupit na stránkách Eviklubu (jako součást spolupráce jedné a druhé Evky z Moravské Třebové).  

Jako bonus vymyslela autorka Evka, že se vzdává své části honoráře a věnuje jej na náš projekt Šití pro dobrou věc pro Sjednocenou organizaci nevidomých a slabozrakých. Takže nejen že si můžete ušít top v nejrůznějších barvách a udělat radost sobě či někomu jinému, ale také přispějete na dobročinný projekt, který už čtvrtým rokem pomáhá lidem trpícím vadami zraku, či zcela nevidomým.

Děkujeme.

H.

2 komentáře:

  1. To je tak krásný počin! :) Dotýká se mě o to víc, že mám malou neteřinku, která má silnou vadu zraku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro nás je to osobní, takže když jsem přemýšlela komu a jak pomoci, nemusela jsem dlouho přemýšlet.

      Vymazat