sobota 10. listopadu 2012

Povlak na polštář s hotelovým zapínáním

Blížila se doba, kdy můj synovec Honzík měl slavit své čtvrté narozeniny. Přemýšlela jsem, co bych mohla vytvořit, aby mu to udělalo radost, přitom to opět nebylo složité. Na Fleru jsem narazila na traktůrkovou látku, nyní stačilo vymyslet, co s ní. Že by polštář? To by šlo, ale trochu jsem se bála (protože jsem začátečník), jestli bych zvládla našít zip. Jak se tomu tedy vyhnout? Na stránkách Mimibazaru jsem našla návod přesně pro mě-vyhrálo hotelové zapínání.









Výsledek se docela povedl, Honzík i jeho bratříček Vojtík měli velikou radost, povlaky byly vyplněny a našly své místo v dětském pokojíčku:-)

2 komentáře:

  1. Jak se zapíná to povlečení s hotelovým uzávěrem? Mám to doma a na netu jsem nic nenašla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že tam uzávěr není, jsou to jen dvě látky přes sebe. A ty musí stále i po navlečení na polštář zůstat přes sebe.

      Vymazat