sobota 31. března 2018

Obaly na knihy. Pokolikáté už?

Odpověď na tuto otázku popravdě neznám. Nikdy jsem je nepočítala. A začínat s tím asi nebudu:-)))
A abych dlouho nezdržovala, várka dalších sedmi:-)))
 
Látka připomínající riflovinu pochází od Evky z e-shopu Báječné šití. Dokonce má jednu z nich momentálně v akci.




A poslední trojice:


No a na chvíli snad od nich budu mít pohov:-)
Krásné svátky:-)
H.

12 komentářů:

  1. Po bambiliónté :D. A i po bambiliónté jsou pořád stejně krásné a originální! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A funkční:-)))) Díky, Jani:-) A já už se moooc těším na další tvoje tvoření. Tam jsem sériovku ještě nezahlédla:-)

      Vymazat
  2. Krásne sú, mne to stále nejde :-(
    Prajem pekné sviatky,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super. A já co mám udělat... obaly, díky za inspiraci. J.

    OdpovědětVymazat
  4. To přece není na škodu, že jich je hodně, když jsou krásné :-) Moc se mi líbí, pořád ti sem chodím něco obdivovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky. Nakonec zmizely do dvou dnů. A protože Evce z Báječného šití přišly nové krásné látky, tak jsem si hned objednala a budu šít další:_)))

      Vymazat
  5. Jsem knihomolka, ale obal nemám ani jeden. Je to možné?
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  6. Obalov nikdy nie je dosť :) Pozdravujem! Marta

    OdpovědětVymazat